Scrisoare către mama..


       Nu este prima dată când fac asta, căci sunt genul de persoană care priveşte des în sus. Întotdeauna am fost fascinată de frumuseţea cerului şi de complexitatea lui; de toate feţele pe care ni le arată atunci când e înorat, senin, când soarele apune sau răsare, când fulgeră şi când e întuneric complet. Cerul ne arată multe, trebuie doar să ştim să îl privim, să observăm..
       Dar acum nu mai privesc cerul pentru a-l admira...Acum îl privesc, deoarece caut ceva. Caut o privire şi un zâmbet. O privire blândă, plină de dragoste şi un zâmbet cald şi sincer. O caut pe ea..fiinţa minunată care m-a învăţat ce înseamnă să fiu om de încredere, să mă ţin de promisiuni şi să nu le fac dacă nu le pot respecta. Să nu mint! Tot la ea am văzut cum arată de fapt răbdarea şi sacrificiul. Blândeţea şi iubirea necondiţionată. Curajul şi credinţa.
   Şi acum, după ce am descris-o în doar câteva cuvinte -căci ar mai fi multe de spus despre ea- , aş vrea să-i transmit (lucruri pe care, cel mai probabil, le ştie deja):
          
                                             Dragă mami,
   
    Îţi mulţumesc din suflet pentru că m-ai învăţat tot ce ştiu! Că ai fost acolo pentru şi cu mine! Că ai avut încredere în mine atunci când eu nu mai aveam.. Că m-ai iubit şi când m-ai certat! Că m-ai certat! Îţi mulţumesc pentru asta, că altfel nu m-aş fi învăţat minte. Că mi-ai ascultat mereu toate prostiile, care pentru tine erau interesante şi atunci când erai obosită. Pentru sfaturile cele mai sincere! Că m-ai susţinut mereu. Îţi mulţumesc pentru că mi-ai îndeplinit TOATE dorinţele...şi când nu meritam; că ai avut grijă să nu îmi lipsească nimic! Că m-ai iertat când am fost rea şi când am greşit. Că m-ai apărat când am fost neputincioasă. Îţi mulţumesc pentru că ai alungat norii grei şi negri de pe cerul vieţii mele şi că mi-ai pus soare în suflet! Îţi mulţumesc pentru tot!
   Mama: cel mai bun bucătar, cel mai bun psiholog, cel mai bun medic. Cea mai bună şi de încredere prietenă, gospodină. Cea mai bună mamă. Cea mai veselă, optimistă şi mereu cu zâmbetul pe buze persoană pe care am cunoscut-o vreodată!
    A fost o deosebită onoare pentru mine să te cunosc, să te am în viaţa mea şi, mai ales, să fiu fiica ta! Îţi mulţumesc pentru că mi-ai făcut viaţă mai bună şi mai frumoasă şi te iubesc pentru totdeauna! 



Cu dragoste,
 Alexandra. ♡



    Aşa era mama mea: un om frumos şi puternic! Un om de poveste! O eroină! O luptătoare şi, mai ales, o învingătoare! Deoarece şi-a terminat treaba aici, acum se odhineste într-un loc frumos. Ea merită tot ce e mai bun: pace, linişte, lumină, căldură şi, desigur, multă dragoste! Asta a oferit mereu şi acum sunt sigură că are şi ea, la rândul ei, parte de toate acestea!
   După toată munca grea şi după toată suferinţa, mama mea are nevoie să se ODIHNEASCĂ ÎN PACE!



Îţi mulţumim cu toţii pentru că ai făcut parte din vieţile noastre! Ai lăsat o uriaşă amprentă în inimile noastre, căci acolo te vom păstra mereu! Te iubim enorm, pentru totdeauna, om frumos...





Share:

0 comments