Rămâi

   
     Chiar dacă doare,
     Chiar dacă simți că e prea mult și nu mai poți,
     Chiar dacă ai vrea să fie altfel,
     Chiar dacă a fost mai bine candva,
     Chiar dacă inima îți e frantă... 
                                               Rămâi.

      Pentru cei care te iubesc,
      Pentru cei pe care îi iubești,
      Pentru zilele cu soare,
      Pentru momentele frumoase,
      Pentru tot ce a fost și pentru ce va fi...





    Scurt. Minimalist. Motivațional. Nu m-am complicat prea mult, deoarece cuvintele doi bani nu fac în unele situații.
  Așa mă automotivez atunci când simt că nu mai pot: îmi spun că sunt unii oameni și unele momente care merită tot efortul. Vreau să încerc să fiu mai puțin egoistă, să mă gândesc și la cei din jurul meu înainte să cedez. Poate sunt persoane cărora le pasă și tocmai de asta, ca să nu "rănesc" pe nimeni trebuie să...RĂMÂN.


#FridayInspiration






Share:

0 comments