Furtună de sentimente






Când urli pe interior 
De dor... 
Şi zbieri şi țipi şi nu te-aude nimeni... 
Şi în rest zâmbeşti, "eşti bine". 
Şi nu-i laşi  vadă în al tău suflet negru nor 
Şi cum furtuna grea se-abate peste tine
Şi iarăşi zbieri şi țipi şi urli, pe interior 
Şi-n rest zâmbeşti, "eşti bine"... 

Când vântul bate tare 
Şi plouă torenţial
Dar nu-i apăsunt lacrimi 
Ce curg de dorul cel amar. 
Balta mică se transformă-n lac 
Şi-acum sufletul ţi-e inundat. 
Şi simţi cum te sufoci 
Şi cauţi  respiri, 
Dar e prea târziupaharul este plin. 

Am ajuns la capăt
Trebuie  cobor 
 las în urmă orice suspin şi orice dor. 
Şi ultimul strop de regret -l vărs în mare 
 scap de toată suferinţa cea apăsătoare
Şi  las soarele  -ncălzească 
Şi  sper din nou  va fi bine, 
Căci viaţa această toată 
Nu-i făcută doar pentru suspine. 




   Poezia aceasta..am început-o ieri în autobuz. Tocmai  ridicam de pe scaun când mi-au venit în minte primele patru versuri. Şi azi am continuat-o şi asta mi-a ieşit.   Poezia aceasta..înseamnă mult pentru mine, pentru  descrie foarte bine ce se întâmplă în sufletul meu atunci când am micile mele "momente nasoale".





Share:

0 comments