Ce proşti sunt oamenii, când le pasă prea mult..




    Întotdeauna am fost genul acesta de om "prost", pentru  mi-a păsat mereu prea mult. Am vrut  fac  fie bine şi am dat sfaturi, atât cât m-a dus pe mine capul, şi am căutat răspunsuri şi rezolvări la problemele oamenilor din jurul meu, deoarece ştiu cum e  te scufunzi rapid şi  te chinui  tragi o ultima gură de aer! Şi pe lângă toate acestea, am capacitatea de a asculta, a înţelege şidin păcate (pentru mine), a  pune în locul omului şi a suferi aşa cum o face şi el. Pun la sufletdeşi nu mi-a făcut bine niciodată, dar am continuat mereu  fac asta, pentru  aşa sunt eu. M-am zbătut şi am avut discuţii luuuungi cu oameni care se uitau prin mine şi care preferau  asculte zgomotele din jur şi  viseze cu ochii deschişiîn loc   asculteMi-am răcit gura degeaba, căci nimic nu s-a schimbat, dar am continuat s-o fac,cu speranţa  poate.. 
   De curând mi-a spus o prietenă  se simte minunat pentru   are pe lângă ea, pentru simplul fapt  "dau nişte sfaturi foarte bune şi sincere", mi-a spus ea. I-am spus  îimulţumesc şi  nu  străduiesc deloc. Pur şi simplu simt. Eu spun ce simt. Mereu. Nu  chinui şi nici nu caut replici prin minte. Nu spun  nu gândesc înainte  vorbesc, dar vorbele mele vin din suflet şi, ca   asigur  zic bine, le "trec printr-un filtru" - le gândesc - înainte  le rostesc. Şi tocmai de aceea vorbesc cu atâta uşurinţă despre anumite lucruri. 
    Dar îmi pare rău  oamenii sunt aşa de răi şi aşa de "doar pentru ei" şi  nu le pasă sau nu vor  recunoască atunci când ai dreptate.. Şi dacă le spui adevărul se supărăŞi te văd aşa pe un duşman, doar pentru  ai avut curajul  zici adevărul ăla nasol, pe care ei nu voiau -l audăŞi se uită urât la tine şi probabil te înjură în gând şi câteodată refuză  îţi mai vorbească, pentru  eşti un om nenorocit...care a avut curajul  spună pe faţă  viaţa nu e aşa roz şi acum, în nesimţirea ta ( ai putut spune aşa ceva) , i-ai spulberat omului viziunea despre lume. 
   Da, am dat sfaturi câteodatăfără ca persoana respectivă  mi le ceară (ceea ce ştiu  nu e ok), doar pentru  am vrut  îi dischid ochii şi  o fac  realizeze, până nu e prea târziu ceva e greşit..undeva. Am văzut eu cum stă treaba. Omului dacă îi spui adevărul ia foc! Şi nici nu mai ia în cosiderare faptul  încerci  îl ajuţi şi ca nu îi vrei răulNu acceptă  trăieşte el aşa, mizer şi  face nişte greşeli care îl duc la pierzanie.  din punctul lui de vedere (al omului), procedează corect. Şi, totuşi, dacă unul îţi spune  eşti nebun, probabil el e nebunul, dar dacă zece îţi spun  ceva nu e bine, atunci înseamnă  la ţine e problema
  Sunt genul ăsta de peroană care reacţionează la ce se întâmplă cu oamenii din jurul ei. Îmi pasăAsta  strică pe mine îmi pasă şi  implic. Poate ar trebui  fiu mai neutră, dar dacă aşa este felul meu de când  ştiu şi mi-e foarte greu   schimb acum. Am încercat, dar nu m-am putut abţine. Cred  asta e o boală.. Dar habar nu am cum  fac  nu  mai bag! 
Îmi place  vorbesc cu oamenii,  ascult problemele lor şi  caut soluţiiÎmi place  dau un sfat şi  văd omul mulţumit sau împăcat.
 Şi pe lângă astami se pare frumos  ajuţi! Nu am aşteptat niciodată  vină omul "  ridice în slăvi"! Tot ce am vrut a fost  vină  îmi spună: "Uite am reuşit. E bine acum!". Nu ştiu de ce, dar asta m-ar mulţumi şi m-a mulţumit mereu! Aceasta e aşa o miiică satisfacţie de-a mea văd  în jur e armonie şi  toată lumea se simte bine! 
   Mi s-a mai spus  încerc meseria de psiholog, dar nu cred  e aşa simplu. Pe oamenii ăştia îi cunosc de foarte mult timp şi de aceea ştiu exact ce  le spun, nu ştiu dacă  putea face aşa ceva cu străin. Dar "niciodată  nu spui niciodată", nu? :D 
Ce proşti sunt oamenii, când le pasă prea mult, am scris mai suspăi dasunt.  eu văd cât am de suferit din toată treaba asta..  tot eu sunt dezamăgită şi parcă tot pe mine  doare. Nu ştiu exact de ce tot încerc  deschid ochii unui om care pur şi simplu se complace în situaţia în care se află..dacă aşa vrea să trăiască, de ce  tot interesează pe mine? De proastă, probabil! Parcă aşa sunt eu, o proastă si am aşa o datorie de om şi de prietenă.. şi pentru  nu îmi place  văd omu' în mizeria în care se scufundă mai mult şi mai mult pe zi ce trece. M-am gândit de multe ori  renunţ.
 Şi toootuşi continui  fac asta în ideea  poate pronunţ odată un sunet într-un anumit fel şi persoana care  ascultă primeşte un impuls, ceva, şi poate îi vine vreo idee strălucităCine ştie?






Share:

0 comments