Cum stă treaba, de fapt?




De ce trăim? Pentru ce?   alergăm toată viaţă noastră după avere?  ne dorim mereu mai mult şi mai mult..  nu apreciem niciodată ce şi cât avem şi  fim egoiştiCare este rostul? Care este scopul? Noi când ne mai bucurăm de viaţă? Muncim şi plătimŞi în rest? De trăit când
Şi de ce avem încredere în oameni? De unde ştim noi  nu ne vor trăda odată? De ce le punem sufletul "pe tavă", iar ei pur şi simplu iau "tavaşi dau cu ea de pământ? De ce nu le pasă oamenilor? De ce nu se mai respectă între ei? De răi ce suntŞi tot de aceea vom muri cu toţiiCăci suntem prea răi..Şi totuşi..de ce atâta duşmănieŞi de unde? 
De ce ne uităm unii la alţii cu ură în privire, încruntaţi..şi nu ne zâmbimCine zâmbeşte pe stradă în ziua de azi este considerat nebun.. Trist. 
De ce ne facem singuri viaţă grea şi apoi ne plângem? Ce logică are toată treaba asta
De ce nu schimbăm nimic şi ne complacem în toată această mizerie? Pentru  aşa ne-am obişnuit trăim prost, fără  facem nimic, căci ar fi prea greu  ne schimbăm, dar totuşi ne plângem despre cât de nasoală este viaţă noastrăTerminaţi oameni buni! Nu vă placeSchimbaţi ceva! 
Şi de ce trăim nişte lucruri şi suntem fericiţi şi apoi suferim şi iar suntem fericiţi şi tot aşa? Despre ce e vorbaLumea îmi spune: "Pentru  aşa e viaţa." Şi totuşi.. de ce? 

Da, am început  îmi pun întrebări, deoarece toate lucrurile care s-au întâmplat până acum în viaţa meaîmi lasă o urmă de nedumerire, ce-mi sapă adânc în minte.  aflu într-adevăîn fazele acelea când nu înţeleg nimic. Şi încep  îmi pun întrebări.. care par a fi retorice. 
Nimeni nu ştie  răspundă la ele. 
Şi urăsc   gândesc la faptul  "aşa e viaţaşi acesta este cursul ei. E groaznic!  simt proastă vrea  ştiu mai multe. Nu ştiu unde  caut şi nici măcar nu ştiu dacă există răspunsuri la asemenea întrebări
Stau şi  gândesc   gândesc prea mult la asta. Nu-i aşa
păcat..ar putea fi mai uşor şi mai frumos, daaar, în schimb, noi alegem  complicăm totul prin modul nostru de gândire şibineînţelesprin temerile şi acţiunile noastre.  dau şi câteva exemple? Ne este teamă  ne schimbăm look-ul, deoarece ne gândim , poate, cei din jurul nostru ne vor judecaFacem anumite lucruri pentru  "aşa e bine", dar nu ştim exact de ce. - una dintre cele mai mari greşeli! Un sfat? *Nu faceţi lucruri doar pentru  aşa spune cineva  trebuie  faceţi!* 
Am ajuns la concluzia  viaţa nu are reguli, dar oamenii şi-au creat unele, ceea ce face doar  viaţa  fie mai complicată. Nu, nu trebuie  facem nimic cu adevărat. Nu aceasta este gândirea corectă. "Trebuie!". Nu. "Vreau!", "Mi-ar plăcea ..", "Îmi doresc!" -> Dacă aceste ultime cuvinte va aleargă prin minte, atunci e clar  e ceva de făcut. Altfel, e inutil. Ceea ce nu simţim, ar fi bine  nu facem. Părerea mea
Şi toate celelalte cu "nu e bine!" Astea "îmi plac" cel mai mult! "Nu e bine  deschizi umbrela în casă." Ei pe bune? Am făcut asta toată viaţă mea şi ghici ce? Totul e la fel. "Nu e bine  duci gunoiul seara/ noaptea". Ghinion? Ăla ţi-l faci cu mâna ta, nu dacă duci gunoiul seara. Culmea, nu? Şi multe altele. 
În concluzie, nu am aflat nimic. Doar mi-am "aşternut" aici gândurile şîntrebările şi m-am mai descărcat puţin. Daaar, se pare  viaţa este aşa cum ne-o facem noi. Asta e clar! Şi dacă unii preferă  trăiască cu teama de a duce gunoiul seara, spre exemplu, foarte bine! Să putrezească acolo până dimineaţa atunci! Şi să trăiască fiecare cum aşa îşi doreşte! Dar ce ziceţi măcar  ne respectăm puţin mai multSau nici asta nu are rost? Oare? 







Share:

0 comments