La mulţi ani vouă, de ziua mea!


17 august 1996, ora 11:10 AM (aproximativ) >> atunci m-am născut.

                     21 de ani mai târziu..

    Sunt încă aici şi vă scriu vouă, cititorilor mei. Da, astăzi este ziua mea. Acum 21 de ani, pe vremea aceasta, apărusem şi eu pe lume. 
Astăzi, de ziua mea, vreau să vă urez "La mulţi ani!" vouă, dragilor. Urez un sincer "La mulţi ani!" oamenilor dragi din viaţa mea. "Din cauza" voastră sunt azi aici. "La mulţi ani!" vouă, căci vreau să vă mai am în viaţa mea cel puţin 70-80 de ani de acum încolo. Mulţi ani să mai trăiesc alături de voi, să vă iubesc aşa, în felul meu nebun. :D Să mă mai iubiţi mulţi ani, ca până acum. Mulţi ani de acum să aveţi putere să mă mai suportaţi şi să mă mai ascultaţi.
   Ah, şi am mai urcat o treaptă pe "scara vieţii". Tot ce-mi doresc este să îi am aproape pe cei dragi mie, să urcăm împreună, şi dacă unul din noi oboseşte, să ne sprijinim reciproc. Să trăiesc o viaţă frumoasă, iar când voi termina de urcat "scara" să privesc înapoi şi să zâmbesc. Să-mi păstrez fiercare "treaptă" curată, să nu las noroi în urma mea.

   La mulţi ani, vouă! La mulţi ani, mie! La mulţi ani, nouă! 
Va mulţumesc din sulfet pentru toată dragostea ce mi-o transmiteţi zi de zi, căci eu cu asta mă alimentez, cu iubire. 

Aş vrea să:

Îi mulţumesc mamei mele pentru că m-a purtat,
M-a născut şi m-a învăţat..ce înseamnă dragostea, 
Căci e cea mai frumoasă lecţie de învăţat!
Dragostea mamei e cea mai de preţ comoară,
Cel mai scump cadou, cea mai dulce bomboană.

Sufletul meu plânge, 
Căci ea nu mai este aici acum, 
Dar îmi aduc mereu aminte de chipul ei cel blând 
Şi de sărutările ei mărunte, 
Lăsate amprentă la mine pe frunte..









Share:

0 comments