Fă ceea ce simţi, atunci când simţi!



   Dacă ar fi o postare pe Facebook aş pune la status "feeling determined", căci aşa mă simt acum.

    Stăteam aşa şi mă gândeam cum trece timpul..trece, nu aşteaptă. Cert este că m-am convis şi de vorba "toate la timpul lor", deoarece mi se pare extrem de logică. Facem ceea ce trebuie atunci când trebuie, dar mi-am dat seama că mai are un sens, şi anume: să facem ceea ce simţim, atunci când simţim. Se zice că instinctul nostru nu se înşeală niciodată şi că ar fi cel mai exact. Cică e bine să ne urmăm instinctele şi să acţionăm aşa cum simţim. Bine acum, nu spun să nu gândim. În niciun caz nu spun asta, spun exact opusul. Atunci când analizăm o situaţie şi observăm şi ne dăm seama de lucruri şi ne gândim să acţionăm cumva, dar ne este teamă, deşi noi simţim că acela ar fi cel mai potrivit lucru pe care ar trebui să-l facem...atunci ar trebui să lăsăm teama la o parte şi să ne ascultăm minunatul instinct.
    Spre exemplu eu am fost înconjurată de tot felul de oameni până acum. Unii dintre ei mă plăceau, alţii se prefăceau că mă plac şi ceilalţi nu mă plăceau şi punct. Ce vreau să spun este că mi-am dat seama exact care, cum şi ce simte despre mine. Şi mai ştiu că atunci când nu eşti dorit, simţi asta. Am simţit. Aşa că am plecat şi mi-am luat cu mine complicatul meu caracter, orgoliul, bunul simt şi respectul. Am lăsat "praf" în urma mea şi nu m-am mai uitat înapoi. Eu nu regret. Încerc să îmi construiesc viaţa fără regrete. Încerc să iau decizii în aşa fel încât să nu ajung să regret cândva. Şi până acum sunt mulţumită de alegerile pe care le-am făcut, mai ales că am primit susţinere de la cei mai importanţi oameni din viaţa mea. Doar părerile lor contează, deoarece sunt cele mai sincere. Restul sunt zgomote de fundal.
    În concluzie: nu sta acolo unde simţi că nu eşti dorit, nu răspunde dacă simţi că nu trebuie să dai explicaţii, du-te dacă simţi să te duci, spune ceva dacă vrei să spui, ceea ce simţi că trebuie să faci, dar cel mai important fă-le acum! Cu încredere! Nu mai lasă timpul să treacă! Nu mai sta pe gânduri! Dacă nu-ţi urmezi inima atunci când simţi, s-ar putea să îţi petreci restul vieţii regretând. 

verbul simţi = [...] 3.Tranz. A-și da seama, a fi conștient, a înțelege, a bănui o acțiune, o situație etc., bazându-se atât pe informații și elemente logice, cât și pe intuiție, instinct sau legături afective cu altă persoană. ♦ Refl. A fi conștient de o însușire, de o dispoziție sau de o stare proprie.


Simţ, substantiv neutru 
Sinonimesimţire; instinct, natură; înclinaţie, aptitudin
e









Share:

0 comments