Summer Recap 2017




#Plâng 
     
     Ah, şi s-a terminat vara!
Vara este anotimpul vieţii mele! Vara, merg la mare, mă bronzez, mă distrez, mă simt bine! Vara sunt în largul meu. Anul acesta am călătorit un pic mai mult ca de obicei, deoarece am fost în căutare de experienţe noi. O vorbă americănească m-a luminat. Vorba zice aşa: "Dacă ne-am fi născut să stăm într-un singur loc, am fi avut rădăcini în loc de picioare." Treaba asta m-a intrigat oarecum şi m-am hotărât că trebuie să văd lumea! Şi am început de la noi, din România, căci avem o ţară taaare frumoasă!  Mai am multe de văzut, bineînţeles şi sper să ajung să văd cât mai multe locuri noi şi să învăţ cât mai multe lucruri!

   Prima călătorie a fost la...munte, in luna Mai. Poate pentru unii este banal, dar pentru mine a fost ceva total nou. Până anul acesta eu nu am mai fost la munte. Am fost doar cu tatăl meu, în trecere, deoarece el este şofer pe camion. Văzusem, ce-i drept, o grămadă de peisaje, dar nu mai făcusem niciodată drumeţii. Prima drumeţie pe care am făcut-o a fost din Predeal până la Cabană "Trei Brazi". Un drum plăcut prin pădure, linişte, un drum uşor, în comparaţie cu ce am trăit pe Jepii Mici, în Buşteni! -> click aici ca să citiţi postarea despre aventura mea pe Jepi.

     Am ajuns şi prin Braşov, că nu-l văzusem niciodată şi mi-a plăcut aşa de mult, încât am hotărât că vreau să revin. Aşa că am mai făcut o plimbare până la Braşov, în luna Iunie, de data aceasta. Şiii ne-am întors pe Cheia, unde iarăşi peisaje de-ţi taie efectiv răsuflarea! Am vizitat, ne-am plimbat, am căscat ochii şi..gura, căci am văzut lucruri şi locuri tare frumoase :)



        La sfârşitul lunii Iunie am fugit la mare. În Eforie Nord, clasic. Am prins o vreme plăcută, dar apa a fost rece. Curată, dar rece.



         
             Şi cum nu îmi luasem eu toată porţia de vitamina SEA pe anul acesta, am plănuit noi o "mică" escapadă de vreo 8 zile la bulgari. A fost, de asemenea, prima dată când am ieşit din ţară. O experienţă de vis! Hotel de 4 stele, 4 piscine, mâncare, băutură all inclusive, super aproape de plajă, vreme bună şi apă caldă. Şi mi-am luat eu revanşa şi porţiile de mare şi soare care îmi mai lipseau. 








      Şi ultima şi cea mai recentă aventură a fost cea de la Buşteni. Iarăşi şi din nou o spun, VIS! Pădure, urcare, escaladare, ceaţă, oboseală, situaţii tensionate, panică, supravieţuire. Într-un cuvânt: AVENTURĂ! Click aici, în cazul în care aţi ratat postarea. Povestesc in detaliu, cu multe poze. Tot ce am spus este absolut si exclusiv adevarat, nu am inventat nimic. Sper sa o cititi si sa va placa.
https://lexicassandra.blogspot.ro/2017/09/travel-diary-peste-munti-si-prin-padure.html





 
Dragilor, am o mare rugăminte...am observat că îmi citiţi postările, căci am acces şi pot vedea aşa ceva, dar nu lăsaţi comentarii. Va rog să nu mai fiţi timizi şi să va spuneţi părerea! Vă promit că nu există nici o taxă pentu comentarii, e gratiiiis! 〠





Share:

0 comments