Romanţă



Dezbracă-mă de gânduri
Şi lasă-le să zboare, să alunece 
Şi să plutească uşor, în aer.

Dă-i voie soarelui s-apună
Şi stelele să ne privească atunci când
Ne sărutăm sub clar de lună.

Să-mi furi săruturi dulci
În miez de noapte caldă şi senină,
S-adorm pe pieptul tău, în linişte deplină.

Să lăsăm soarele să ne trezească,
Cu-ale lui raze-aurii să ne încălzească
Şi să ne mângâie blând pe faţă; este iarăşi dimineaţă.

Am adormit privind la stele,
Cu mâna ta în părul meu,
M-ai maganiat alene până
Te-am regăsit în visul meu.

Şi m-am trezit de dimineaţă
Din visul acela frumos,
Iar tu m-ai sărutat pe faţă,
Doamne, ce plăcut a fost!


—“fericirea mea are doi ochi căprui și un zâmbet minunat.”



Iubesc vara, iubesc nopţile de vară, iubesc nopţile de vară...cu el! Îl iubesc pe el!
Ah şi este aşa de frig afară şi tocmai de ceea s-a trezit în mine această nostalgie! Îmi e un dor de vară de-mi vine să plâng! Tot anul "mă caut" şi doar vara "mă regăsesc"!
   Îndrăgostită...am fost mereu. Şi mereu de aceeaşi fiinţă minunată. :)




                                                                        



Share:

0 comments