21 de lucruri pe care le-am învăţat până la 21 de ani




    Treaba asta depinde absolut de ce trăieşte fiecare până la vârsta aceasta. Poate, spre exemplu, eu nu am trăit ce au trăit alţii, prin urmare, poate că eu nu am învăţat anumite lecţii şi vice versa. 21 nu este tocmai un număr care semnifică înţelepciune şi, în niciun caz, bătrâneţe. Poate nici cu maturitatea nu poate fi asociat, dar totuşi, consider că am învăţat nişte lucruri importante în urma celor trăite până acum şi anume:

1) Nu toţi oamenii din jurul tău îţi vor binele şi nu toţi îţi sunt prieteni. Clar!
2) Dragostea este adevărată, există, se găseşte. Trebuie doar să găseşti omul potrivit. 
3) Nimeni şi absolut nimic nu o poate înlocui pe... MAMA. Niciodată!
4) Nu spune tuturor despre suferinţa ta. Sau mai bine zis "ai grijă cui spui". Unii oameni te pot ataca şi cu siguranţă vei suferi mai rău..
5) Stresul nu te îmbolnăveşte, stresul este o boală!
6) Câteodată e bine să nu te gândeşti la absolut nimic. Nu mulţi sunt capabili să facă acest exerciţiu, eu pot şi sunt mândră de asta. Este inexplicabil de relaxant să nu te gândeşti la absolut nimic, să ai creierul în repaus efectiv şi să îţi poţi reveni oricând doreşti. ( se poate numi "super-putere" :D )
7) "Ïncercarea moarte n-are" şi chiar aşa este.
8) Karma există. Am primit-o frumos de la această "doamnă" numită Karma şi m-a convins. (am să scriu o postare şi în limba română cu subiectul "Karma". Pentru pasionaţii de limba engleză, există deja pe blogul meu o postare cu numele "What goes around, comes back around" vă rog să o citiţi dacă va place engleza :D ) - https://lexicassandra.blogspot.ro/2016/03/what-goes-around-comes-back-around.html
9) "Când viaţa îţi dă lămâi, fii sigur că ştii exact în ochii cui trebuie să le storci!" - Ugly love - Colleen Hoover
10) Apreciază ce ai, atât timp cât încă mai ai ce aprecia.
11) Timpul trece şi nu întreabă absolut nimic, pe nimeni. Tot ce trebuie să facem este să învăţăm să "alergăm" la fel de repede că el şi să nu-l lăsăm să treacă pe lângă noi fără să căpătăm nimic, fără să "smulgem" ceva de la el. (răbdare, înţelepciune, încredere, putere, prietenie, dragoste, amintiri frumoase, experienţe de neuitat şi multe altele). Timpul trece, dar cele enumerate mai devreme, rămân..dacă ştim să le păstrăm şi să le preţuim, desigur!
12) Degeaba spui că îţi pare rău după ce ai spus nişte cuvinte urâte, căci acele cuvinte rămân spuse, iar acel "îmi pare rău" nu le poate şterge. Mai bine eviţi să ajungi să îţi ceri scuze."Cântăreşte" bine de tot fiecare cuvinţel înainte să-l spui, gândeşte-te de 7 ori, chiar şi la nervi, că să nu ajungi în situaţii neplăcute pentru care vei regreta mai târziu şi, poate, pentru totdeauna.
13) Viaţa e nedreaptă, indiferent cine eşti şi cât de bun eşti. Să te aştepţi la "surprize" de la viaţă oricând.
14) Urmează-ţi instinctul. De obicei ceea ce-ţi spune instinctul este corect.
15) E mai bine să fii copil. E o prostie să îţi doreşti să creşti!
16) Apa e cea mai bună. Pentru orice. Cea mai ieftină sursă de sănătate. Pe bune, beţi apă!
17) Oamenii or să te bârfească mereu, indiferent dacă faci ceva bun sau ceva rău. Învaţă să nu îţi pese şi să treci peste. Oamenii aceia n-au ce face cu vieţile lor, de-aia au timp să te urmărească pe tine şi să te judece. Cum am spus de multe ori "doar părerile celor care ţin la ţine contează cu adevărat, restul sunt doar zgomote de fundal."
18) Fiecare dintre noi are o poveste în spate. Învaţă să asculţi înainte să judeci. Dă o şansă fiecărui om.
19) Ura nu aduce decât ură. Nu ţine niciodată aşa ceva în tine! Rişti să te îmbolnăveşti inutil, lăsând ceva atât de urat să ocupe loc în sufletul tău.
20) Iartă, dar nu uita. Iertarea este acel ceva care-ţi demonstrează cât de puternic eşti de fapt.
21) Citeşte. Ce-ţi place ţie, dar citeşte. Cititul nu îţi aduce decât: relaxare, îmbogăţirea vocabularului, dezvolatrea felului în care vedem anumite lucruri, inspiraţie, informaţii noi şi, de ce nu, chiar utile. Cel puţin, pe mine aşa m-a ajutat cititul. :)

    *Bonus: Nu încerca să fii altcineva sau cineva anume. Nu te preface, nu minţi. Minţind, te minţi doar pe tine. Fii tu şi aşa cred că va fi cel mai bine! Cine vrea cu adevărat să fie alături de tine, va fi acolo. Ascultaţi acest sfat de la mine! Eu, tipa asta complicată şi cu gura mare, care totuşi are prieteni. Ăsta e "farmecul" meu. Sunt eu şi ei s-au obişnuit :D

  Poate ar mai fi câteva, dar am să mă opresc aici. :)







Share:

0 comments